Reklamačný poriadok - Rodinné Zľavy

Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "VOP") spoločnosti Mighty Business, s.r.o. pre internetový obchod dostupný na https://akce.rodinne-zlavy.sk/ alebo v našej aplikácii. Reklamačný poriadok je určený iba pre zákazníka spotrebiteľa.

Zákazníkom, ktorý je spotrebiteľ, sa rozumie každý človek (fyzická osoba), ktorý mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára s nami zmluvu, alebo s nami inak jedná (ďalej len tiež len „spotrebiteľ").

Kontaktujte nás

V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať:

📞 Telefonicky: +420 606 251 148

✉️ E-mailom: [email protected]

Základný návod - ako postupovať pri reklamácii, vrátení, výmene:

  1. V prípade vrátenia alebo výmeny tovaru ho zašlite v pôvodnom a nepoškodenom stave tak, aby nemal žiadne známky používania.
  2. Uistite sa, že je v pôvodnom obale a opatrený všetkými visačkami.
  3. Do balíčka vložte vyplnený formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU.
  4. Tovar môžete odovzdať na akejkoľvek pobočke Zásielkovne, s uvedením nášho kódu 97369229.
  5. Štítok na balíček Vám vytlačia priamo na pobočke Zásielkovne.
  6. Tovar nám bude doručený do nášho skladu. Náklady na tento spôsob dopravy hradíme my.

Kompletný reklamačný poriadok:

1. V TEJTO ČASTI SA DOZVIETE, AKO BY MAL NÁŠ TOVAR VYZERAŤ PRI PREVZATÍ

Aké má mať náš tovar vlastnosti v okamihu jeho prevzatia?

Zodpovedáme Vám za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. Predovšetkým zodpovedáme za to, že v čase, keď tovar prevezmete:

Predpoklad, že je tovar vadný: Ak sa vada prejaví v priebehu 12 mesiacov od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí, pokiaľ nepreukážeme opak.

2. TU SA DOZVIETE, V AKÝCH SITUÁCIÁCH NEBUDE VAŠA REKLAMÁCIA UZNANÁ

Za aké vady nezodpovedáme?

Nezodpovedáme Vám za vady v týchto prípadoch:

V akých prípadoch nám nemôžete tovar vrátiť?

Upozornenie: Ak nám budete chcieť vrátiť už rozbalený tovar, ktorý bol opatrený hygienickým obalom, máme záujem na dodržiavaní platných hygienických noriem. V týchto prípadoch sme oprávnení odmietnuť vrátený tovar a na Vaše náklady Vám ho poslať späť.

3. NA ČO SI DÁVAŤ POZOR PRI PREVZATÍ TOVARU?

Prekontrolujte obsah nášho balíčka

Pri prevzatí tovaru ho skontrolujte a presvedčte sa o jeho vlastnostiach (predovšetkým či ste obdržali správny druh tovaru, či má tovar dojednanú kvalitu, či tovar vo svojom balení obsahuje všetko, čo obsahovať má).

Kedy nebudete môcť tovar reklamovať

Neprislúchajú Vám práva z vadného plnenia, ak sa jedná o vadu, ktorú:

4. BOL TOVAR POŠKODENÝ POČAS PREPRAVY?

Kontrola obalu pred prevzatím tovaru od prepravcu

Pri prevzatí zásielky od doručovateľa skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných vád. Ak je obal poškodený, oznámte to priamo prepravcovi a spíšte zápis o škode. Zásielku si ponechá doručovateľ.

Zistíte, že bol tovar poškodený až po rozbalení balíčka?

Informujte nás ihneď po prevzatí a zistení vady, najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky. Ideálne prostredníctvom reklamačného formulára. Uveďte v ňom:

Dôležité: Ak reklamáciu oznámite štvrtý (4) a nasledujúci deň od prevzatia zásielky, nebude s veľkou pravdepodobnosťou taká reklamácia uznaná prepravcom.

5. AK VÁM PRIŠLO NIEČO INÉ, NEŽ STE SI U NÁS OBJEDNALI

V prípade, že ste obdržali nesprávne zaslaný tovar, nesprávne množstvo či iné farebné prevedenie, prípadne úplne iný tovar, ktorý ste si neobjednali apod., kontaktujte nás najlepšie e-mailom: [email protected], písomne alebo prostredníctvom online reklamačného formulára.

Po vyplnení a odoslaní reklamačného formulára obdržíte potvrdenie na Váš e-mail. My všetko čo najrýchlejšie skontrolujeme a budeme Vás kontaktovať, aby sme dohodli ďalší postup.

6. ZISTENIE VADY TOVARU V ČASE 14 DNÍ OD JEHO PREVZATIA

Výmena a vrátenie tovaru je možná do 14 dní od prevzatia tovaru. Na vracanie tovaru alebo tovar, ktorý je určený na výmenu, sa vzťahujú všetky podmienky uvedené v tomto reklamačnom poriadku.

Môže dôjsť k zníženiu hodnoty tovaru? V lehote 14 dní od prevzatia tovaru Vám garantujeme právo odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo tovar vymeniť za iný. Tovar je ale v takom prípade nutné vrátiť späť nepoškodený, prípadne v utesnenom či hygienickom obale.

7. ZISTENIE VADY TOVARU PO UPLYNUTÍ 14 DNÍ OD JEHO PREVZATIA - REKLAMÁCIA

Kedy reklamovať vadný tovar

Právo z vady tovaru (reklamovať ho) ste povinní u nás uplatniť ihneď, bez zbytočného odkladu potom, čo sa vada objavila. Ste oprávnení uplatniť právo z vady, ktorá sa u spotrebného tovaru vyskytne, v čase 24 mesiacov od prevzatia.

Čo mám urobiť pre uplatnenie vady tovaru?

Za účelom uplatnenia práv z vád tovaru vyplníte a odošlete online reklamačný formulár alebo nám napíšete e-mailom na [email protected] alebo písomne, kde uvediete predovšetkým:

Dodanie reklamovaného tovaru späť predávajúcemu

Tovar musí byť vrátený kompletný, nepoškodený (s výnimkou reklamovanej vady), ideálne v pôvodnom nepoškodenom obale.

Kto nesie náklady na dopravu reklamovaného tovaru? Ak využijete pre vrátenie tovaru službu Zásielkovne, s uvedením nášho kódu 97369229, tento spôsob dopravy hradíme my.

8. AKO RÝCHLO BUDE VAŠA REKLAMÁCIA VYBAVENÁ

Kedy bude uzavretý reklamačný proces?

Občiansky zákonník nám na vybavenie reklamácie dáva lehotu 30 dní od uplatnenia práva z vád. V tejto lehote najneskôr býva z našej strany reklamačný proces uzavretý.

Posúdenie vady

Spravidla však do 3 pracovných dní po doručení potrebnej dokumentácie (fotografie a ďalších nevyhnutných údajov pre posúdenie vady tovaru) či doručení reklamovaného tovaru späť k nám je vykonané bezodkladné posúdenie vady a ozveme sa s predbežným názorom zákazníkovi - najčastejšie telefonicky.

9. AKÝ ZVOLIŤ SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

Podstatné porušenie zmluvy

V prípade, že je vadné plnenie podstatným porušením zmluvy, máte právo na:

  1. odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúceho tovaru, alebo
  2. odstránenie vady opravou tovaru (ak je to z povahy tovaru možné a účelné), alebo
  3. primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo
  4. odstúpenie od zmluvy.

Nepodstatné porušenie kúpnej zmluvy

V prípade, že je vadné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, máte právo na:

  1. odstránenie vady (dodaním nového tovaru bez vád, alebo dodaním chýbajúceho tovaru, alebo opravou tovaru), alebo
  2. primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Dôležité: Máte povinnosť nám oznámiť, aké právo z vadného plnenia ste si zvolili, a to pri oznámení vady alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôžete zmeniť bez nášho súhlasu.

10. UKONČENIE REKLAMÁCIE

Ak ste reklamovali tovar osobne na našej pobočke alebo prevádzke

Po vybavení uplatnenej reklamácie budete vyrozumení o ukončení reklamácie, a to telefonicky, prostredníctvom SMS, alebo e-mailom a budete vyzvaní na prevzatie reklamovaného tovaru bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa kedy ste boli o jej vybavení informovaní.

Ak ste nám tovar na reklamáciu poslali

Ak nám bol reklamovaný tovar zaslaný na reklamáciu dopravcom, bude po jej vybavení automaticky zaslaný na Vašu adresu, ktorú ste nám oznámili.

Ak vraciame kúpnu cenu

V prípade, že reklamácia je uznaná ako oprávnená a Vy oprávnene požadujete ako spôsob vybavenia reklamácie vrátenie kúpnej ceny, zašleme Vám bezhotovostne zaplatenú kúpnu cenu späť na bankový účet, ktorý určíte v reklamačnom formulári, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa, kedy Vám bolo zaslané potvrdenie o spôsobe vybavenia reklamácie.

Prevzatie reklamovaného tovaru: Máte povinnosť prevziať reklamovaný tovar najneskôr do 30 dní odo dňa, kedy ste bol o jej vybavení vyrozumený. Po uplynutí tejto lehoty sme oprávnení účtovať poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 20 Kč denne.